Forum LOTR Strona Główna LOTR
Strona przeznaczona grze bitewnej Lotr
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady Specjalne
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR Strona Główna -> Statystyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maronan
Gość






PostWysłany: Śro 11:36, 19 Wrz 2007    Temat postu: Zasady Specjalne

1.Podnoszenie poległego sztandaru, można podnieść sztandar poległego bohatera zwykłym żołnierzem i będzie dodawać te same opcje.
2.Strzelanie w/z głab lasu dowalone tylko salwą
3.Jednostki bedące 2cm od granicy lasu strzelają normalnie.
4. Czarodziej musi być w lesie żeby móc rzucić czar na ofiare będąca w lesie
5.Podnoszenie broni z ziemi (dozwolone gdy zgodzą sie dwie strony)
Nie można podnieść zbroi tylko bronie.
6.Nie można tarczować gdy sie leży
7.Tarczować może tylko kawaleria z expert riderem i piechota
8.Czar oślepienie nie działa na machiny bojowe
9.W lesie nie można strzelać z drugiego rzędu i do drugiego rzędu
10.Jeżeli ustalamy że gramy w słoneczny dzień orki gobliny i trolle maja -28cm do widoczności(widzą tylko na odległość 28cm)
Jeżeli ustalamy że gramy w deszczu
łucznicy mają o 1 trudniejsze trafienie.
11.W puszczy zawsze panuje mrok więc wszyscy maja 2x mniejsza widoczność i 2x mniejszy zasięg z broni miotanej i łuków
12.Gdy wybieramy skalistą makietę orki mają +1 do męstwa oraz zawsze mają widoczność wroga
13.Nie można strzelać z machin bojowych do figurek będących w lesie
14.Aby wejść na moczary trzeba zdać test męstwa po czym wyrzucić 4 wyjątek elfy 3 leśne w ogóle(test męstwa zdaje sie z cała grupę)
Wypadku gdy wyjdzie test męstwa i nie uzyskamy potrzebnej liczby jednostka wchodzi na moczary lecz jest unieruchomiona i styka się podstawka z granicą moczar.
15.Trolle mogą obalać drzewa lub nimi rzucać
16.Magiczne uderzenie rzucone w lesie nie odrzuca.
17.Jeżeli przez jakiś czas czarodziej który rzucił czar transfix na ofiarę i będzie miał 0 woli ofiara przebudza się.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luki
Gość






PostWysłany: Śro 11:41, 19 Wrz 2007    Temat postu:

A jeżeli deklaruje tarczowanie to mogę sie bronic przed uderzeniem tarczą jak polegne?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maronan
Gość






PostWysłany: Śro 11:41, 19 Wrz 2007    Temat postu:

Tak jak najbardziej
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 16:56, 19 Wrz 2007    Temat postu:

Czy jest jakas rozwiązanie do strzelania w głab lasu bez salwy?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maronan
Gość






PostWysłany: Śro 16:57, 19 Wrz 2007    Temat postu:

Jedyna szansa to jak jestes na wzgorzu. Wtedy łuki moga strzelać normalnie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radkes
Gość






PostWysłany: Śro 19:37, 19 Wrz 2007    Temat postu:

Jakie są zasady do wież?/
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maronan
Gość






PostWysłany: Śro 19:44, 19 Wrz 2007    Temat postu:

twój zasieg jest zwiększony o 28 cm oraz trudniej cię zabić a mianowicie kiedy trafisz rzucasz w co trafiłeś 1,2,3,4,5 w wieże 6 w łucznika. Wypadku balisty 1,2,3 w wieże 4,5,6 w łuczników u góry jeżeli balista trafi automatycznie wszycy została zrzuceni z wieże. Możesz też robić kontrę jak trafiasz w wieże to łucznik odpowiada kontrą ale może strzelić tylko do osoby która trafiła w mur.Nie można robić kontry do balisty.
Jeżeli wieża jest mała można rzucać czary do łuczników na wieży. Nie ma sposobu uderzenia czarem w wieże w wypadku magicznego uderzenia rzucasz kostka 1.2.3 spadasz z wieży 4,5,6 utrzymałeś się na wieży
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radkes
Gość






PostWysłany: Śro 19:50, 19 Wrz 2007    Temat postu:

Wielkie dzięki
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 14:18, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Poda ktoś staty i czary Radagasta???
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 13:39, 30 Wrz 2007    Temat postu:

W5 S4 O5 A1 Ż3 M7 P3 W 6 L3
panika 2+ zabija 1w besti wargowi koniowy nie tyczy mumaka i gulhavara
unieruchomienie 3+
aura Popłochu 5+ zawsze robi sie to w fazie ruchu ( jensotaka musi zdac test mstwa zeby mogal sie poruszyc czy strzelic w razie nie powodzenia mozna jednostka wykonywac skomplikowane ruchy
Aura gorzy 2+ Mag staje sie przerazajacy
Odnowienie 3+

Spec
Wszyscy zawsze widzą wroga
Ma peleryne
Pan zwierząt
zwierze nigdy nie moze zadac mu obrazniea czy go powalić
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:07, 04 Paź 2007    Temat postu:

poda ktos staty i czary gandalfa i sarumana
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:11, 04 Paź 2007    Temat postu:

Saruman

W5 S4 O5 A1 Ż3 P3 W6 L3

Unieruchomienie 2+
Aura grozy 2+
Magiczne uderzneie 5+
Przejecie 3+

Spec
Palatir raz na gre wymuaszasz pierszenstwo
Dwodzenie
Dziala na wszystkich tak jak szaman tzn 14cm zdaja testy mestwa i moze wskrzeszac


Z palantirem kosztuje 170 bez 120 a gandalfa podam jutro
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maronan
Gość






PostWysłany: Pią 23:16, 05 Paź 2007    Temat postu:

Pierwsze slysze zeby dzialal jak szaman to wyssana z placa informacja prosze nie wystwawiac takich bzdur na forum

Staty dobre podane a czary troche za mlo
dodadkowo ma

Ognista Kula: nowiutki czar nie dawno wyszedl
4+ obrazenie z sila 8 i oddepchniecie na 2cm


Odepchniecie: 2+ ofiara cofa sie o 7cm i nie moze juz dokonczyc ruchu
Informacje zaczpniete z podręcznika White Dwarfa temat Magia i Czarodzieje.

KOszt 170 ZAWSZE!

A Saruman bialy czary tez same tylko zasieg 36cm i brak palantiru
oraz gdy jest w druzynie z gandalfem te nie reguja na swoje heroiczne czyny
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 12:12, 06 Paź 2007    Temat postu:

Ale te nowe czary wchodza w gre dopiero od 22.12.07
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 22:03, 17 Paź 2007    Temat postu:

Zasady z tesatmi mestwa:
1.Trzeba zdać test męstwa zeby podejrsc do przerazajacej osoby
2.Trzeba zdac test mestwa jezeli jest sie otoczony z trzech stron nie koniecznie rzez wroga.W wypadku nie powodzenia wojwonicy wyplacaja ci obrazenia.
3.Kiedy zginie ponad połowa armi.
Najpierw zdjaesz jedną osoba za wszystkich czy nie uciekną.
Pózniej co kazda ture jezeli nie zdasz kim testu mestwa nie wazne z jakiej okloicznosci uciekasz z pola bitwy.
Kazdy bohater moze zdeklarowac ze zdaje test mestwa za wojownikow.
zasieg 14cm Stand fast 28cm lecz jezli mu nie wyjdzie to ucieka z pola bitwy jezeli armia jest skompletowana to zostaje ale nie moze sie ruszycz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR Strona Główna -> Statystyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin