|
LOTR Strona przeznaczona grze bitewnej Lotr
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OVERGAMER
Gość
|
Wysłany: Pon 17:31, 11 Maj 2009 Temat postu: SPECTRUM |
|
|
Gobliny;
Goblin; WW2 S3 O3/4 A1 Ż1 ZS3 I4 Z5 M2 PKT T5 Ł5 W5
Szaman; WW3 S3 O5 A1 Ż3 ZS0 I3 Z3 M4 PKM1 PM1(Nekromancja) PKT45
*Dusze; Za każdym razem kiedy Szaman zabije kogoś wręcz dostaję 1PKM
*Siła to Życie; Za każy pkm Szaman może wskrzesić jedna goblina;
*Odwaga; Wszystkie jednostki 14cm od Szamana automatycznie zdają wszytstkie testy męstwa oraz mogą rzucać się na Szamana jak gwardziści, kiedy Szaman straci zycie aura przestaję działać żeby ją rzucić ponownie Szaman musi jedną turę stać w miejscu i nie może rzucać czarów.
*Wskrzeszanie; Zamiast Rzucania Czarów Szaman może spróbować rzucić z trzech kości. Za każda szóstke może wybranej jednostce podarować 1Hp. Wyniku nie można podbijać PKM!.
Durburz; WW4 S4 O6 A3 Ż4 ZS0 I4 Z4 M4 PKM5 PM0. Pkt; 70
**plugawe cięcie; Figurka dostaję krwawienie na P2 (1)
*Gobliński Król; Za każym razem kiedy w promieniu 14cm od Durburza ktoś wyrzuci 1 z kości w teście obrażeń może tą kość przeżucić.
Dowódca; WW3 S4 O5 A2 Ż2 I5 Z5 M3 Pkm3 PM0 Pkt; 40 ŁT 45ŁTW
Barlog; WW10 S10 O10 A5 Ż12 I1 Z1 M7 Pkm8 PM0 Pkt; 480
*Ognisty Pejcz; Broń Miotana o S6 i zasięgu 14cm
*Ognisty Majar; Armia dostaję +3PKO do puli kiedy żyje Barlog;
*Magma; Każdy kto zada obrażenie Barlogowi dostaję poparzenie na P1
*Ogień w Ogień; Nie można poparzyć Barloga.
*Przyjaciele Ekteliona; Glorfindela niezależnie od Siły zabija na 6+, a czar Gandalfa porzażenie nie kosztuję Pkm i nie da się przed nim obronić.
*Inferno; Wszyscy w promieniu 14cm dostaję Obrażenie z S5(1)
Tratowanie; Działa na podobnych zasadach do mumaka. (4)
Bęben; Wszyscy w promieniu 42cm (tylko gobliny) dostają +1 do Atatku.
Wszyscy na całęj mapie (gobliny) dostają +1 do Męstwa.
Wszyskie zremisowane walki w promieniu 28cm od bębna; Figurka musi się cofnąć 10cm. W wypadku dwóch wrogich muzyków działających na jedną walke wygrywa wyższy rzut kością. Pkt; 80
Krasnoludy; Wojownik; WW4 S3 O6/7 A1 Ż1 ZS3 I2 Z2 M4 PKT T7 D7 Ł8 ŁT9
Ranger; WW4 S3 O4 A1 Ż1 ZS5 I3 Z3 M5 PKT Ł9 M8 ŁT10 MT9
Iron Guard; WW5 S4 O7 A1 Ż1 ZS4 Z3 I3 M5 PKT16
*miotanka
*Dwa Miecze
Khazad Guard; WW4 S4 O8 A1 Ż2 ZS0 M6 Z2 I2 PKT15
*Obrońca- Kiedy broni i rzuca się pod swojego pana to automatycznie ginie i nieweluje tylko 1 obrażenie.
Dain; WW6 S4 O9 A4 Ż3 I1 Z1 M6 Pkm6 PM0 Pkt100
*Topór Runniczy; +2Siły -1Z
*Potężny Cios; Figurka zostaję odepchnięta na 7cm po odepchnięciu Dain może się ruszyć jednak nie może ponownie zaatakować odpechniętego.(1)
*Cięcie od góry;Tracisz połowę ataków i masz minus jeden rzutu na trafienie. Jednak atakujący dostaję 5Siły. Figurka zostaję też ogłuszona (1pkt Mocy)
*Obrót z Toporem; Wszyscy przecwicy Daina automatycznie dostają po 1trafieniu.(2)
Durin; WW7 S4 O10 A6 Ż6 I1 Z1 M7 Pkm8 PM0 Pkt;170
*Koronetka; Kiedy masz 1hp na każde 4+ niewelujesz atak fizyczny.
*Król Krasnoludów; Za każym razem kiedy w promieniu 14cm od Durina ktoś wyrzuci 1 z kości w teście obrażeń może tą kość przeżucić
*Topór Durina; +1S , Po nie udanym teście obrażeń rzuć kościa. Na 4+ przeciwnik dostaję krwawienie na P1
*Obrót z Toporem(2)
*Trzęsienie; Rzuć kością, wynik to ilość cm. Wszyscy w tej odległości od trolla zostają powaleni(2)
Obkręt z toporem; Wszyscy z kimi walczy Durin dostają 1 obrażenie.Dostają także krwawienie na poziomie 2/3 (2pkt)
Balin; WW6 S4 O7 A3 Ż3 I3 Z3 M7 Pkm7 PM0 100
**Topór Durina; +1S , Po nie udanym teście obrażeń rzuć kościa. Na 4+ przeciwnik dostaję krwawienie na P1
Obkręt z toporem; Wszyscy z kimi walczy Durin dostają 1 obrażenie.Dostają także krwawienie na poziomie 2/3 (2pkt)
Drar; WW5 S4 O5 A2 Ż2 I4 Z4 M5 ZS4 PkM4 Pkt 80
*Podwójny Wystrzał (1)
*Wszyscy rangerzy w promieniu 14cm od Drara mają +1 do wyrzutu na trafienie z łuku
Murin; WW6 S4 O7 A3 Ż3 I3 Z3 M5 ZS0 PM0 PkM5 Pkt80
*+1 do S jeśli walczy z Goblinami lub orkami
Mardin; WW4 S4 O7 A2 Ż3 I2 Z2 PkM3 ZS0 Pkt65
*Włócznia Mardina- +1do wyrzutu kośćia na trafienie i obrażenie jeśli walczy z trollem .
*Obrońca Durina- Do póki Durin żyje Mardin nie musi zdawac żadnych testów męstwa
Wojownik; WW3 S3 O6 A1 Ż1 Z3 I3 M3 ZS3 T8 W9 WT10 Ł10
Fortain Guard; WW4 S3 O7 A1 Ż2 Z3 I3 M5 Pkt16
*Obrónca
Citadel Guard; WW4 S3 O5 A1 Ż1 Z3 I3 ZS3 W11 Ł13
*Obrońca
Ranger; WW3 S3 O4 A2 Ż1 I4 Z4 ZS4 Pkt Ł14 WŁ15 W14
Osghiliat Weterans; WW4 S3 O6 Ż1 I2 Z2 ZS3 M5 Pkt; 12
*+1 do WW i Męstwa kiedy są 14cm od Boromira lub Faramira
Aragorn; WW8 S4 O5 A6 Ż4 I4 Z4 ZS4 PkM6 PkT150
*Anduril; +1 do PkM za każde zabrane obrażenie Bohaterowi lub dowódcy wrogiej armii
*MIstrz Walki +2do WW na jedną turę(1)
*Kontratak(1)
*Cięcie od góry(1)
*Przywołanie Armii Umarłych(3)
Wybrane 5 figurek na jedną turę zyskują nieśmiertelność. Oraz upadłe ostrze które zamiast Obrony bierze do tabeli współczynnik Męstwa.
*Leczenie(1)
może podarować jedno życie kosztem 1Pkm sojusznicej jednstce
Aragorn Król Elessar; WW8 S4 O7 A6 Ż5 I4 Z4 ZS0 PkM7 Pkt185
*Anduril; +1 do PkM za każde zabrane obrażenie Bohaterowi lub dowódcy wrogiej armii
*MIstrz Walki +2do WW na jedną turę(1)
*Kontratak(1)
*Cięcie od góry(1)
*Przywołanie Armii Umarłych(3)
Wybrane 5 figurek na jedną turę zyskują nieśmiertelność. Oraz upadłe ostrze które zamiast Obrony bierze do tabeli współczynnik Męstwa.
*Leczenie(1)
może podarować jedno życie kosztem 1Pkm sojusznicej jednstce
Boromir; WW7 S4 O7 A4 Ż4 I3 Z3 ZS0 PkM8 PkT 140+30Sztandar
*Róg Gondoru (1); W promieniu 14cm wszytkie jednostki muszą zdać test męstwa w wypadku nie powodzenia uciekają na14cm od Boromira , a sojusznicze jednostki zyskują 1Atak na jedną turę.
*Kontratak(1)
*Wytrwały do końca; Kiedy ma 1hp i 0 PkM to dostaję +1 do defa.
Glorfindel Lord Zachodzu; WW8 S4 O8 A5 Ż5 M7 I5 Z5 PM0 160 PkM8
Zbroja z Gondolinu; +1Def (już wliczone), Odporność na wszystkie czary bezpośrednio rzucone na Glorfindela, dziają na niego tylko czery obszarowe.
Szybkość; Zwiększa ruch o 10cm (1) ( Można użyć tylko raz na turę)
Przebicie na wylot; Tracisz Inicjatywę i trafiasz automtycznie w każdego na 2x więcej niż powinieneś. Jednak kiedy zadasz obrażenie figurka traci 2 obrażenia od jednego ataku i krawienie na poziomie 3 nawet w wypadku nie powodzenia. (3pkt)
Cięcie od góry; Tracisz połowę ataków i masz minus jeden rzutu na trafienie. Jednak atakujący dostaję 5Siły. Figurka zostaję też ogłuszona (1pkt ataku)
Szybkie Cięcie;Zyskujesz Inicjatywę (1)
Kontratak; Jeśli figruka nie trafi w ciebie np 2 atakami to odpłacasz się swoimi dwoma jednak trafiasz automatycznie(2)
Figurka świetnie porusza się po lesie stąd nie ma żadnych utrudnień po poruszania się w nim.
Pierworodny; Figurka wzbudza strach na Poziomie 1.
Gorbag; WW4 S4 O6 A2 Ż2 M4 Z4 I4 R6 PkM3 PM0 40pkt
*plugawe cięcie; Figurka dostaję krwawienie na P2 (1)
Grishnak WW4 S4 O7 A2 Ż2 M3 Z3 I3 R6 PkM4 PM0 40pkt
*plgugawe cięcie
Grima; WW2 S3 O3 A1 Ż1 M2 I2 Z2 PkM1 PM0 30pkt
*Póki żyje Saruman nikt nie może go atakować. Jeśli on zaatakuje jakąś figurke to czar pryska.
*Wszystkie figurki 14cm od Grimy nawet jeśłi są pod działaniem sztandaru to nic im to nie daję.
*Każy bohater 14cm od Grimy (z dobra) żeby kosztem 1pkm dostać życie musi skorzystać z 2pkm(2pkm=1hp)
*Jeśli jest dalej niż 20cm od Sarumana musi zdać Test Męstwa w wypadku nie powodzenia przechodzi na stronę wroga i przeszkadza własnej armii z tym wyjątkiem że jest już śmiertelny nawet jeśli Saruman żyje.
Smok; WW7 A7 Ż9 S8 O8 M4 I3 Z(w walce wręcz 2 , jak do niego strzelasz 4) PkM3 Pkt 325
*Odporny na wszytkie obrażenia od ognia.
*Tratowanie (Każda figurka napotkana na drodze wprost 14cm zostaję powalona i dostaję automatycznie 7obrażen z S8 , jeśli nie zda testu zręczność , smok automatycznie wyrzuca 6.(1)
*Zianie Ogniem; Wybrane figurki w promieniu 5cm dostają po 5obrażeń z S7 i poparzenie na P3/3(1)
*Odporność ; Na jedną turę zyskuję 2Obrony i odporność na magię(1)
*Panika; Za każdym razem jak dostanie obrażenie to musi zdać test męstwa w wypadku nie powodzenia cała armia ze smokiem rusza się o maksymalną ilość ruchu (bez biegu) do tyłu od osoby która zadała dmg smokowi.
Krasnoludy; Wojownik; WW4 S3 O6/7 A1 Ż1 ZS3 I2 Z2 M4 PKT T7 D7 Ł8 ŁT9
Ranger; WW4 S3 O4 A1 Ż1 ZS5 I3 Z3 M5 PKT Ł9 M8 ŁT10 MT9
Iron Guard; WW5 S4 O7 A1 Ż1 ZS4 Z3 I3 M5 PKT16
*miotanka
*Dwa Miecze
Khazad Guard; WW4 S4 O8 A1 Ż2 ZS0 M6 Z2 I2 PKT15
*Obrońca- Kiedy broni i rzuca się pod swojego pana to automatycznie ginie i nieweluje tylko 1 obrażenie.
Dain; WW6 S4 O9 A4 Ż3 I1 Z1 M6 Pkm6 PM0 Pkt100
*Topór Runniczy; +2Siły -1Z
*Potężny Cios; Figurka zostaję odepchnięta na 7cm po odepchnięciu Dain może się ruszyć jednak nie może ponownie zaatakować odpechniętego.(1)
*Cięcie od góry;Tracisz połowę ataków i masz minus jeden rzutu na trafienie. Jednak atakujący dostaję 5Siły. Figurka zostaję też ogłuszona (1pkt Mocy)
*Obrót z Toporem; Wszyscy przecwicy Daina automatycznie dostają po 1trafieniu.(2)
Durin; WW7 S4 O10 A6 Ż6 I1 Z1 M7 Pkm8 PM0 Pkt;170
*Koronetka; Kiedy masz 1hp na każde 4+ niewelujesz atak fizyczny.
*Król Krasnoludów; Za każym razem kiedy w promieniu 14cm od Durina ktoś wyrzuci 1 z kości w teście obrażeń może tą kość przeżucić
*Topór Durina; +1S , Po nie udanym teście obrażeń rzuć kościa. Na 4+ przeciwnik dostaję krwawienie na P1
*Obrót z Toporem(2)
*Trzęsienie; Rzuć kością, wynik to ilość cm. Wszyscy w tej odległości od trolla zostają powaleni(2)
Obkręt z toporem; Wszyscy z kimi walczy Durin dostają 1 obrażenie.Dostają także krwawienie na poziomie 2/3 (2pkt)
Balin; WW6 S4 O7 A3 Ż3 I3 Z3 M7 Pkm7 PM0 100
**Topór Durina; +1S , Po nie udanym teście obrażeń rzuć kościa. Na 4+ przeciwnik dostaję krwawienie na P1
Obkręt z toporem; Wszyscy z kimi walczy Durin dostają 1 obrażenie.Dostają także krwawienie na poziomie 2/3 (2pkt)
Drar; WW5 S4 O5 A2 Ż2 I4 Z4 M5 ZS4 PkM4 Pkt 80
*Podwójny Wystrzał (1)
*Wszyscy rangerzy w promieniu 14cm od Drara mają +1 do wyrzutu na trafienie z łuku
Murin; WW6 S4 O7 A3 Ż3 I3 Z3 M5 ZS0 PM0 PkM5 Pkt80
*+1 do S jeśli walczy z Goblinami lub orkami
Mardin; WW4 S4 O7 A2 Ż3 I2 Z2 PkM3 ZS0 Pkt65
*Włócznia Mardina- +1do wyrzutu kośćia na trafienie i obrażenie jeśli walczy z trollem .
*Obrońca Durina- Do póki Durin żyje Mardin nie musi zdawac żadnych testów męstwa
Mordor
Orc; WW3 S3 A1 Ż1 O4 M3 ZS3 Z2 I2 R6 T5 W6 Ł7
Troll Cheftain WW7 S7 O8 A5 Ż5 M5 Z1 I1 R6 PkM6 PM0 150
*Trzęsienie; Rzuć kością, wynik to ilość cm. Wszyscy w tej odległości od trolla zostają powaleni(3)
*Podwójny cios;zadaję obrażenia dwóm jednsotką 2cm od siebie obrażenia na raz. Liczy się WW tego lepszego. Obrażenia zadaję się osobno(2)
*Zmiażderznie ogłusza na 2 poziomie
Troll; WW5 S7 O7 A4 Ż4 M3 Z1 I1 R6 PkM0 PM0 90
Mordor U-H WW4 S4 O5 A1 Ż1 M4 Z4 I4 R6 T8 Ł9
Gorbag; WW4 S4 O6 A2 Ż2 M4 Z4 I4 R6 PkM3 PM0 40
*plugawe cięcie; Figurka dostaję krwawienie na P2 (1)
Grishnak WW4 S4 O7 A2 Ż2 M3 Z3 I3 R6 PkM4 PM0 40
*plgugawe cięcie
Shagrat Krwawy Lord; WW5 S5 A4 Ż4 I4 Z4 R6 M5 O7 PkM6 PM0 100
*Rzeżnia; Zyskuje 1S i 1O na jedną turę ale traci Całą Z i I. (1)
Powalające Uderzenie; Figurka zostaję zwalona z nóg(2)
Jest tak silny że nie ma minusów za noszenie C. Zbroji
Gothmog WW5 S4 O7 A3 Ż3 I2 Z2 R6 M6 PkM8 PM0 115
*Wódż; Przez jedną turę wszyscy mają +1 do M oraz + do D (1)
*Respekt; Każdy ork pod działaniem sztnadaru i 3cm od Gothmoga jest w stanie w danej turze przyjąć na siebie zadane obrażenie.(2)
*plugawe cięcie; Figurka dostaję krwawienie na P2 (1)
Kontratak; Jeśli figruka nie trafi w ciebie np 2 atakami to odpłacasz się swoimi dwoma jednak trafiasz automatycznie(2)
Nazgul; WW5 S4 A3 Ż5 M7 Z4 I4 O6 PkM6 PM2 (Klątwy 3, Nekromancja 2, Cień 3) 105
*Cień; Staję się nie widoczny na całą turę jeśli jest pieszo i nikt przy użyciu czaru go nie widział(1)
*Czarna Strzała ; Zadaję obrażenie z S8 (2)
*Omotanie; Ofiara traci 1M na całą turę (1)
Płaszcz Cieni; Jednostka musi zdać test męstwa czy ośmieli się zadawać ciosy Upiórowi
Król Nazguli WW6 S4 A4 Ż6 M7 Z4 I4 O7 PkM8 PM3 (Klątwy 4, Nekromnacja 2, Cień 3) 185
*Cień; Staję się nie widoczny na całą turę jeśli jest pieszo i nikt przy użyciu czaru go nie widział(1)
*Czarna Strzała ; Zadaję obrażenie z S8 (2)
*Omotanie; Ofiara traci 1M na całą turę (1)
Płaszcz Cieni; Jednostka musi zdać test męstwa czy ośmieli się zadawać ciosy Upiórowi
*Koronetka; Za każdym razem kiedy dostaniesz obrażenie rzuć kością jeśli wypadnie 4+ to obrażenia są niewelowane.
*Śmierć za Życie; Możesz uśmiercić trzech stykających się z tobą orków dla jednego życia.
*Dusze; Za każdą zabitą jednostkę zyskujesz duszę, Duszę możesz wykorzystywać do czaru cień. Nie musisz zużywać pkM
*Ostrze Morgul; Można użyć raz na całą grę. Jednak zraniona figurka traci całą S , I , Z i WW. Można to jednak zniwelować czarem z druidctwa "Oczyszczenie" , zurzyciem 2pkM lub 2PkO z ogólnej puli armii.
Czarni Numenorejczycy; WW4 S3 O6 A1 Ż1 Z3 I3 ZS0
*Przerażający
*Za każdą śmierć rzuć kostką; na każde 6 numenoryjczyk wraca z zaświatów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OVERGAMER
Gość
|
Wysłany: Pon 17:36, 11 Maj 2009 Temat postu: SPECTRUM |
|
|
Assasyn gobliński(grasant); WW3 S3 A3 Ż1 O3 M4 I6 Z8 ZS4 PKT10
*toporek do rzucania +2pkt
*łuk+1pkt
*Assasyński Topór dwuręczny; Kiedy szarżuje nie traci inicjatywy tylko wygrywa wyższy współczynnik; +2do siły -1Zręcznośći
*Assasyński sztylet; +2 do WW Otrucie na P1
*Nieuchwytny nawet jak zostanie zaatakowany od tyłu to atakujący nie dostaję premii.
*Podcięcie Gardła; Jeżeli assasyn korzysta ze sztyletu i wyrzuci szóstkę na trafienie a zaszedł wroga od tyłu to ten automatycznie traci 1życie i zostaje otruty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aaa4
Dołączył: 24 Sie 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:17, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Od razu sie wpienilam i wydarlam sie na mame: - Daj mi spokoj, do jasnej cholery! Nie mialam czasu, rozumiesz! - Nagle mama tez sie na mnie rozdarla: - Jeszcze dzis wieczorem pojdziesz do Narkononu! Natychmiast masz spakowac swoje rzeczy! Zostajesz tam od dzisiaj i nie ma gadania!
Wlasnie przygotowalam sobie kotleta z ziemniakami. Wzielam talerz, poszlam do klopa, zamknelam drzwi i jadlam siedzac na kiblu. Tak wygladal ostatni wieczor z mama. Wydzieralam sie, bo mama od razu skapowala, ze znowu jestem nagrzana i szlag mnie trafial na sama siebie, ze jednak musialam sobie jeszcze wladowac. W koncu sama doszlam do wniosku, ze jeszcze dzisiaj musze pojechac do Narkononu.
Zapakowalam troche rzeczy do plecionej torby, a strzykawke,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|