|
LOTR Strona przeznaczona grze bitewnej Lotr
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vrasku
Gość
|
Wysłany: Sob 12:24, 06 Paź 2007 Temat postu: Scenriusze |
|
|
Obóz przed minas Trirth
Do rozegrania tego scenriuszu potrzebne nam bede nastepujace figurki:
Siła zła :
5trolli Mordorskich
Siła DObra
26 Rohańskich jeźdzców
Eomer
Theoden
Gamling
Eowyna
48Drundan warrios
Ghan-Buri-Ghan
Celem scenariuszu jest przeprowadzenie rohanskich wojownikow z najmiejszymi stratami
Jezeli zginie trzech rohanczykow lub Bohater dobro przegrywa
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 12:45, 06 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Do rozegrania tego scenariusza potrzebne nam bede :
48orcs lub (36 maronan)
Gorbag
Troll
Leśne elfy
3 Strażnikow Galadhari
3Sentineli
12 Leśnych elfów
Kpt Leśnych elfów
Posiłki po 3 turach
Ent
Thanduril krol
12lesnych elfow
Caly snenariusz dzieje sie w lesie
Sneariusz pzredstwaia orkow ktozy zabladzili w mroczenej puszczy i zostali zaatakowani prez elfow lecz czy rozsadnie??
Orki ida glowna dorgą w lesie z wchodz stron lasu atakuja ich elfowie.
Jezli w trzciej lub dalszych turach jeden lesny elf ucieknie w glab lasu na 28cm przychodza posilki elfickie podane wyzej
dobro przegrywa jezeli zginie 75% pierwszej fali elfow
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vrasku
Gość
|
Wysłany: Sob 13:10, 06 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Atak na shire
Zło
48goblins
Troll Jaskiniowy
Glomfibul
Dobro
24hobbit militia
12shifirffs
12 ranger of north
Halabard
Farmer Maggot
Zło
30 uruk
12wargs
Cel hobbitow
Obronic Dom farmera Maggota
Cel golbinow podbic dom farmera Maggota
Isnegard Zniszczyc golbiny i hobbitow
Isnegard przegrywa kiedy kiedy straci 100% armii
Gobliny przegrywaja kiedy straca glomfimbula
Dobro przegrywa kiedy straca farmera Maggota i Halabarda
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 13:11, 06 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Sinegard przybywa po 4 turach
Zasady nie moze dwoch z roznej rasy atakowac jedengo tzn 1golbin 1 uruk na 1 hobbita
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 18:44, 07 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Wojna o Dunland
Figurki potrzebne
24 warriors of Dunland Kpt i sztanar z Dunladnu
Dain
12 ranger krasal
18 warrior krasnal
6 iron guard
12 wargs
Sharku
Sharku z wagami stanrtuja 56cm od obozu
a krasnoldudy
24cm od murów Dunlandu
Sceneria
4 murki i 4 zasieki
Ruinki katedry
2x ruiny Wieży
1x ruiny domu
dwa wzgorza 56cm od zamku
Las na lewej flance
Posiłki po 5 turach
3x sentinel
12 leśne elfy
Thanduril król
po przyjściu posiłkow jeżeli przynajmiej 3 wargów ucieknie na 56cm od zamku i ucieknie przynajmiej jeden Dunladczyk do lasu na prawej flance oddalonego o 28cm od zamku dobro przegrywa.
Przegrywa rowniez kiedy zginie Dain
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 22:16, 08 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Minast Thirith
Do rozegrania tego scenariuszu bedziedzmy potrzebowali
Zło
1troll mordorski
1troll Cheaftain
1troll ładowniczy
Gothmog na wargu
60 orcs i 2 sztandary
Król nazguli na bestii
1Katapulta
2 Wieże obleżnicze
po 3 Turach
5 katapharat esterling
20 estreling
sztandar Kapitan
Rydwan z Królem
24 wojownicy z khandu
po 4 turach
48 Haradrim
Mumak
Hasharin
Dobro
Gondor
36 MT
Gandalf Biały
Faramir
5 konnica MT
Pipin
Trebusz
Rohan
18 konnica Rohan
4Royal Gurad konno
Theoden
Eomer
po 8 Turach
Aragorn
Legolas
Halabard
Eledan
Elohir
8 ranger of north
8 Dunedain
10 wojownik umarłych
Król umarłych
Zło przegrywa kiedy 3 wojownikow mordorskich lub trolle dodktną cytadeli MT ( nie tyczy bestii)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bart
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:36, 09 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
chyba wygrywa??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:35, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
masz racje dzieki za poprawke bart:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Menic
Gość
|
Wysłany: Śro 19:41, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
POsiadam orginalny podrecznik Gw ze scenriuszami jezeli ktos ma z tym poblemy to niech powie to poszukam mu scenariusz na takie armie i taka scenograife jaka bedzie chial
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:11, 11 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Potyczka Angmar kontra Dol amroth
Dol amrotczycy zajeli bozu czarodzije z angmaru po czym nikczemnie zaatakowali fortece stajaca nie opodal angmaru.
Czarodziej postanowilem zemscic sie na Dol amroth i wyslal 1000 zborojnych orkow na nocny atak zaskoczonych wojownikow Imrahila
Sneriusz polega na tym ze najblizej obozu dol amortczykow sa gory jedeyn ratunkiej zmasowanego atatku jest pomoc kransloudzka
Dobro
9wojownikow dol armoth
9zbrojnych dol armoth
5 konniarzy dol armoth
1kapitan Dol amroth
MOrdor
48 orcs
2 trole jaskoinowe
5 Kasztelanow
Kpt Orkow
Jeden z orkow to plaker ktory moze przywolywac posilki niech gracz zla ustali jedna jednostka . Moze przywalac trzy fale
1. 12 wojownikow Kpt
2 12 wojownikow i Kpt
312 wojownikow Kpt Mozna przywolywca co trure. Orki otoczyly oboz zadaniem zla jest powstrzymanie zborjnych imrahila od poinformowania krasnoludow o ataku.
Jezeli przynajmiej jeden dol armotczkyk zetknie sie z podstakwka z gorami lub strateginczym punkten ustalonym przez graczy przychodza posilki krasnoludzkie
W skald ich wdzhoi
12 rangerow
12wojwonikow
Balin
6 iron guardow
3 khazad guradow
Jezli bitwa potrwa wiecej niz 5 turr nastaje ranek wtedy orki zostaja oslepione swiatlem i maja strzelaja na 6 -1 mestwa Widocznosc zmiejszona do 28cm a stzal z luku na 22cm
Zło przegrywa kiedy zginie 90% armi
Dobro przegrywa kiedy 100 % armii
Dodatkowe cele. Armia Imrahila moze sie bronic w sposob nie uczciwi a mianowice na 1 metre od osczaczonych panuje las fangornu nie kotre Enty sie tam swszedaja kiedy armia dobra jest 12 cm od lasu moze sprobowac przywolac enta na kazde 6 przed tura przywoluja enta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:14, 11 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
ARmie jakie posiadam to krasnoludy Mordor ISnegrad Elfy HI
Prosze o scneariusz:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Menic
Gość
|
Wysłany: Nie 13:39, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Wilkia bitwa pod gorami wschodznimi.
Krasnoludy
24 rangers
Drar lub kpt
8iron guard
Elfy Hi
Elrond
18elves
Ent
U-H
20 u-h
Vrasku
6berskerkes 6 pikinier
Troll
Mordor
36 orcs lub 26 czarnych
Troll CHef
Shagrat
Gorbag
Kazdy startuje w innym koncu
Celem misji jest zajecei miejsc sygnalowego.
Sa 2 miejsca sygnalowa.
Jezeli armia dobra zajmie miejsca sygnalowe na dluzej niz 4 tury przegrywa.
Pole syganlowe jest zajete jezli w pormieniu miejsca jest sztanadar tanej armi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GM
Administrator
Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:47, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
widze ten scnariusz w podreczniku i troche sie pomyliles.
1. jak utrzyma sie 4 tury to wygrywa tylko dostaje posilki w postaci dobro 10 wojownikow i wybranego bohatera do 170 pkt zlo 14 wojownikow i bohatera do 170pkt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Menic
Gość
|
Wysłany: Pią 14:49, 19 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Clelem scenariuszu sa ruiny misteczka.Na okolo jest las
Jdna z armi zla osiedla sie w danym miescie. Jedna z armi dobra atakuje nie rosadnych oozowiczow. Celem sil dobra jest zabic wszsytkich bohaterow gdyz armia zla za pomoca bohatera moze przywolywac swoje odzialy. Kazdy bohater z sily zla moze raz przywolac posilki. Dozwolonych jest maxymalnie 2 bohaterow.
W sklad posilkow wchodzi armia do 120pkt+kpt
Kpt ktory przyjdzie nie moze juz przywolywac posilkow.
Siła dobra musi podbic ruiny w ktorych sie osidliy sila zla Jezeli zabije 75% armi to wygrywa.NIEStety sila dobra musi jednoczesnie obronic swojej malej fortecy w lesie.
Jezli 6 wrogich jednostek zetknie sie z fortecą sily dobra Dobro przegrywa.
Siła Zła bierze armie do 800pkt Siła dobra 1000pkt
Scenraiusz jest dla Elfow i oRkow ale mozna w niego grac takze innymi armiami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:00, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Potrzebne figurki
Druzyna pierscienia przynajmiej 24gobliny i troll
Robimy scenerie mori najlpeiej z makiety sfan lub wlasna z minees of moria
Druznyna spokojnie przechadza sie przez grobowce kiedy nagle zostaje zaatakowana przez gobliny w slai Balina
Frodo musi przezyc
prez trzy tury napieramja golbiny i ciagle dochodza zmarlego goblina gladziemy na krawdedzi sali i znow idze do boju.
W czwartej turrze przychodzi troll
KIedy druzyna odeprzez ataki udaje sie na most w khazad dumie ostrzeliwana jest z wszsytkich stron prez goblinskich lucznikow!
musi dojsc to wyjscia zaznaczonego prez gracza na jaks odleglosc.
Tam czeka ich kolejne zaskoczenie Dumnie nadzhdzoi 24 golbiny i troll pozostaje jedno wyjscie zmylenie wroga. Wojsko bedzie napierac do poki gandalf z jedenj kosci nie wyrzuci 5 i nie zmyli swietlna wizja wroga. Mimo woli gandlafa ma rzucac jenda koscia tak bylo by za latwo.
KONIEC
W tym scenriuszu zeby nie bylo nudno pozwolilem dodac bohaterą dodatkowe moce.
Borormir
Dołozyelm mu:
Wzbudza respekt
Kiedy Borormir w jedenj turze zabije 3 jednostek odnawia mu sie 1 pkt potęgi
Aragorn:
Athelos:
Co trzy tury moze dodac jedenj zywotnosci sojusznikowi
NIewrazliwosć
Aragorn traci 1 punkt losu ale dzkei czuemu prez cala ture nie reaguje na zadne obrazenia
Gimli
Śmiertleny wyskok
W promieniu 8 cm od Gimlego Wszsycy zostaja zwaleni z nóg
Trudnosc 5+
Legolas
Sokoli wystrzał
Jednostka zostaje automtycznie obrazenie i wpada w dziki szał
Jego obrona spada do jedenj i Uderza wsztykich wogol sam przy tym traca zywtonosc
Tzn Troll ktory dostal z takiej strzał bedzie sedzł jak muamk i wszsytkich zabil sam przy tym dostajac obrazenia jezeli wpadnie na goblina i go nie zabije ten mu sie odplaca z siela 3
Trudnosc : Rezygnacja z innych strzałów
Gandalf:
Śmiertelny piorun:
W promienuiu 8cm od glownego celu wszsycy zostaja porazeni i dostaja obrazenia z sila 5 Glowny cel zostaje tez unieruchomoiny trudnosc 4+
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|