Forum LOTR Strona Główna LOTR
Strona przeznaczona grze bitewnej Lotr
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Scenriusze
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR Strona Główna -> Statystyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vrasku
Gość






PostWysłany: Sob 12:24, 06 Paź 2007    Temat postu: Scenriusze

Obóz przed minas Trirth


Do rozegrania tego scenriuszu potrzebne nam bede nastepujace figurki:

Siła zła :
5trolli Mordorskich

Siła DObra

26 Rohańskich jeźdzców
Eomer
Theoden
Gamling
Eowyna

48Drundan warrios
Ghan-Buri-Ghan

Celem scenariuszu jest przeprowadzenie rohanskich wojownikow z najmiejszymi stratami


Jezeli zginie trzech rohanczykow lub Bohater dobro przegrywa
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 12:45, 06 Paź 2007    Temat postu:

Do rozegrania tego scenariusza potrzebne nam bede :

48orcs lub (36 maronan)
Gorbag
Troll


Leśne elfy
3 Strażnikow Galadhari
3Sentineli
12 Leśnych elfów
Kpt Leśnych elfów


Posiłki po 3 turach
Ent
Thanduril krol
12lesnych elfow



Caly snenariusz dzieje sie w lesie

Sneariusz pzredstwaia orkow ktozy zabladzili w mroczenej puszczy i zostali zaatakowani prez elfow lecz czy rozsadnie??


Orki ida glowna dorgą w lesie z wchodz stron lasu atakuja ich elfowie.

Jezli w trzciej lub dalszych turach jeden lesny elf ucieknie w glab lasu na 28cm przychodza posilki elfickie podane wyzej

dobro przegrywa jezeli zginie 75% pierwszej fali elfow
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vrasku
Gość






PostWysłany: Sob 13:10, 06 Paź 2007    Temat postu:

Atak na shire

Zło
48goblins
Troll Jaskiniowy
Glomfibul

Dobro

24hobbit militia
12shifirffs
12 ranger of north
Halabard
Farmer Maggot


Zło

30 uruk
12wargs

Cel hobbitow
Obronic Dom farmera Maggota

Cel golbinow podbic dom farmera Maggota

Isnegard Zniszczyc golbiny i hobbitow

Isnegard przegrywa kiedy kiedy straci 100% armii

Gobliny przegrywaja kiedy straca glomfimbula

Dobro przegrywa kiedy straca farmera Maggota i Halabarda
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 13:11, 06 Paź 2007    Temat postu:

Sinegard przybywa po 4 turach

Zasady nie moze dwoch z roznej rasy atakowac jedengo tzn 1golbin 1 uruk na 1 hobbita
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 18:44, 07 Paź 2007    Temat postu:

Wojna o Dunland
Figurki potrzebne

24 warriors of Dunland Kpt i sztanar z Dunladnu


Dain
12 ranger krasal
18 warrior krasnal
6 iron guard


12 wargs
Sharku


Sharku z wagami stanrtuja 56cm od obozu

a krasnoldudy
24cm od murów Dunlandu




Sceneria

4 murki i 4 zasieki
Ruinki katedry
2x ruiny Wieży
1x ruiny domu

dwa wzgorza 56cm od zamku

Las na lewej flance


Posiłki po 5 turach
3x sentinel
12 leśne elfy
Thanduril król

po przyjściu posiłkow jeżeli przynajmiej 3 wargów ucieknie na 56cm od zamku i ucieknie przynajmiej jeden Dunladczyk do lasu na prawej flance oddalonego o 28cm od zamku dobro przegrywa.
Przegrywa rowniez kiedy zginie Dain
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 22:16, 08 Paź 2007    Temat postu:

Minast Thirith

Do rozegrania tego scenariuszu bedziedzmy potrzebowali
Zło
1troll mordorski
1troll Cheaftain
1troll ładowniczy
Gothmog na wargu
60 orcs i 2 sztandary
Król nazguli na bestii
1Katapulta
2 Wieże obleżnicze

po 3 Turach
5 katapharat esterling
20 estreling
sztandar Kapitan
Rydwan z Królem
24 wojownicy z khandu


po 4 turach
48 Haradrim
Mumak
Hasharin

Dobro
Gondor
36 MT
Gandalf Biały
Faramir
5 konnica MT
Pipin
Trebusz

Rohan
18 konnica Rohan
4Royal Gurad konno
Theoden
Eomer


po 8 Turach

Aragorn
Legolas
Halabard
Eledan
Elohir
8 ranger of north
8 Dunedain
10 wojownik umarłych
Król umarłych

Zło przegrywa kiedy 3 wojownikow mordorskich lub trolle dodktną cytadeli MT ( nie tyczy bestii)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart




Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:36, 09 Paź 2007    Temat postu:

chyba wygrywa??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:35, 10 Paź 2007    Temat postu:

masz racje dzieki za poprawke bart:D
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Menic
Gość






PostWysłany: Śro 19:41, 10 Paź 2007    Temat postu:

POsiadam orginalny podrecznik Gw ze scenriuszami jezeli ktos ma z tym poblemy to niech powie to poszukam mu scenariusz na takie armie i taka scenograife jaka bedzie chial
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 19:11, 11 Paź 2007    Temat postu:

Potyczka Angmar kontra Dol amroth

Dol amrotczycy zajeli bozu czarodzije z angmaru po czym nikczemnie zaatakowali fortece stajaca nie opodal angmaru.
Czarodziej postanowilem zemscic sie na Dol amroth i wyslal 1000 zborojnych orkow na nocny atak zaskoczonych wojownikow Imrahila
Sneriusz polega na tym ze najblizej obozu dol amortczykow sa gory jedeyn ratunkiej zmasowanego atatku jest pomoc kransloudzka

Dobro
9wojownikow dol armoth
9zbrojnych dol armoth
5 konniarzy dol armoth
1kapitan Dol amroth

MOrdor
48 orcs
2 trole jaskoinowe
5 Kasztelanow
Kpt Orkow


Jeden z orkow to plaker ktory moze przywolywac posilki niech gracz zla ustali jedna jednostka . Moze przywalac trzy fale
1. 12 wojownikow Kpt
2 12 wojownikow i Kpt
312 wojownikow Kpt Mozna przywolywca co trure. Orki otoczyly oboz zadaniem zla jest powstrzymanie zborjnych imrahila od poinformowania krasnoludow o ataku.
Jezeli przynajmiej jeden dol armotczkyk zetknie sie z podstakwka z gorami lub strateginczym punkten ustalonym przez graczy przychodza posilki krasnoludzkie
W skald ich wdzhoi
12 rangerow
12wojwonikow
Balin
6 iron guardow
3 khazad guradow

Jezli bitwa potrwa wiecej niz 5 turr nastaje ranek wtedy orki zostaja oslepione swiatlem i maja strzelaja na 6 -1 mestwa Widocznosc zmiejszona do 28cm a stzal z luku na 22cm


Zło przegrywa kiedy zginie 90% armi
Dobro przegrywa kiedy 100 % armii
Dodatkowe cele. Armia Imrahila moze sie bronic w sposob nie uczciwi a mianowice na 1 metre od osczaczonych panuje las fangornu nie kotre Enty sie tam swszedaja kiedy armia dobra jest 12 cm od lasu moze sprobowac przywolac enta na kazde 6 przed tura przywoluja enta.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 19:14, 11 Paź 2007    Temat postu:

ARmie jakie posiadam to krasnoludy Mordor ISnegrad Elfy HI
Prosze o scneariusz:D
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Menic
Gość






PostWysłany: Nie 13:39, 14 Paź 2007    Temat postu:

Wilkia bitwa pod gorami wschodznimi.

Krasnoludy
24 rangers
Drar lub kpt
8iron guard


Elfy Hi
Elrond
18elves
Ent


U-H
20 u-h
Vrasku
6berskerkes 6 pikinier
Troll

Mordor
36 orcs lub 26 czarnych
Troll CHef
Shagrat
Gorbag



Kazdy startuje w innym koncu

Celem misji jest zajecei miejsc sygnalowego.
Sa 2 miejsca sygnalowa.
Jezeli armia dobra zajmie miejsca sygnalowe na dluzej niz 4 tury przegrywa.
Pole syganlowe jest zajete jezli w pormieniu miejsca jest sztanadar tanej armi
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GM
Administrator



Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:47, 17 Paź 2007    Temat postu:

widze ten scnariusz w podreczniku i troche sie pomyliles.
1. jak utrzyma sie 4 tury to wygrywa tylko dostaje posilki w postaci dobro 10 wojownikow i wybranego bohatera do 170 pkt zlo 14 wojownikow i bohatera do 170pkt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Menic
Gość






PostWysłany: Pią 14:49, 19 Paź 2007    Temat postu:

Clelem scenariuszu sa ruiny misteczka.Na okolo jest las
Jdna z armi zla osiedla sie w danym miescie. Jedna z armi dobra atakuje nie rosadnych oozowiczow. Celem sil dobra jest zabic wszsytkich bohaterow gdyz armia zla za pomoca bohatera moze przywolywac swoje odzialy. Kazdy bohater z sily zla moze raz przywolac posilki. Dozwolonych jest maxymalnie 2 bohaterow.
W sklad posilkow wchodzi armia do 120pkt+kpt
Kpt ktory przyjdzie nie moze juz przywolywac posilkow.
Siła dobra musi podbic ruiny w ktorych sie osidliy sila zla Jezeli zabije 75% armi to wygrywa.NIEStety sila dobra musi jednoczesnie obronic swojej malej fortecy w lesie.
Jezli 6 wrogich jednostek zetknie sie z fortecą sily dobra Dobro przegrywa.

Siła Zła bierze armie do 800pkt Siła dobra 1000pkt
Scenraiusz jest dla Elfow i oRkow ale mozna w niego grac takze innymi armiami.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 18:00, 05 Gru 2007    Temat postu:

Potrzebne figurki
Druzyna pierscienia przynajmiej 24gobliny i troll

Robimy scenerie mori najlpeiej z makiety sfan lub wlasna z minees of moria

Druznyna spokojnie przechadza sie przez grobowce kiedy nagle zostaje zaatakowana przez gobliny w slai Balina
Frodo musi przezyc

prez trzy tury napieramja golbiny i ciagle dochodza zmarlego goblina gladziemy na krawdedzi sali i znow idze do boju.
W czwartej turrze przychodzi troll

KIedy druzyna odeprzez ataki udaje sie na most w khazad dumie ostrzeliwana jest z wszsytkich stron prez goblinskich lucznikow!

musi dojsc to wyjscia zaznaczonego prez gracza na jaks odleglosc.


Tam czeka ich kolejne zaskoczenie Dumnie nadzhdzoi 24 golbiny i troll pozostaje jedno wyjscie zmylenie wroga. Wojsko bedzie napierac do poki gandalf z jedenj kosci nie wyrzuci 5 i nie zmyli swietlna wizja wroga. Mimo woli gandlafa ma rzucac jenda koscia tak bylo by za latwo.

KONIEC


W tym scenriuszu zeby nie bylo nudno pozwolilem dodac bohaterą dodatkowe moce.

Borormir
Dołozyelm mu:

Wzbudza respekt
Kiedy Borormir w jedenj turze zabije 3 jednostek odnawia mu sie 1 pkt potęgi


Aragorn:
Athelos:
Co trzy tury moze dodac jedenj zywotnosci sojusznikowi
NIewrazliwosć
Aragorn traci 1 punkt losu ale dzkei czuemu prez cala ture nie reaguje na zadne obrazenia

Gimli
Śmiertleny wyskok
W promieniu 8 cm od Gimlego Wszsycy zostaja zwaleni z nóg
Trudnosc 5+

Legolas
Sokoli wystrzał

Jednostka zostaje automtycznie obrazenie i wpada w dziki szał

Jego obrona spada do jedenj i Uderza wsztykich wogol sam przy tym traca zywtonosc
Tzn Troll ktory dostal z takiej strzał bedzie sedzł jak muamk i wszsytkich zabil sam przy tym dostajac obrazenia jezeli wpadnie na goblina i go nie zabije ten mu sie odplaca z siela 3
Trudnosc : Rezygnacja z innych strzałów

Gandalf:

Śmiertelny piorun:
W promienuiu 8cm od glownego celu wszsycy zostaja porazeni i dostaja obrazenia z sila 5 Glowny cel zostaje tez unieruchomoiny trudnosc 4+
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LOTR Strona Główna -> Statystyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin