Autor |
Wiadomość |
Maronan |
Wysłany: Wto 19:59, 27 Lis 2007 Temat postu: |
|
Radkessie o to odpowiedzi na twoje pytania.
1.Tak jeżeli mumak upada to zgniata wszystkich tzn. Jezeli mumak dostanie obraznienie od lewej storny spada na prawa i na odwrot.
M-mumak
k-np Gil galad
k M ..........> tam leci mumak
Mało tego jeżeli zginie muamk w tym miejscu gdzie umarł wkłada sie wzgórze
2. Cóż kawalerzysta może tratować jak mumak ale jest to mało opłacalne.
koniarz może szarżować i automatycznie powalać lecz sam dostaje przy tym obrazneie a jezeli wszarżowuje w pikiniera ginie automaczynie..
Za każde automatyczne powalenie dostaje obrazżnie od tego kogo powalił.
Jeżeli wszarżowuje w falnage to powli pierwszy rzad lecz pózniej musi nadziać sie na piki dlatego jest to oplacalne tylko jezeli nie ma falang.
3. Jeżeli chodzi o łuki to np kusznik 1,2 nie traffił 3 trafil w cel na 2cm od głownego celu wybiera gracz sily dobra 4,5, normalnie 6 tzw. headshot. |
|
|
Maronan |
Wysłany: Sob 16:06, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
działa na starych zasadach wybierasz glowny cel ;0
jezeli walisz do howdah to mozna wybrac lucnzika lub mumaka albo kogos z dolu lecz jakl wybierasz lucznika na hodwadah to howdah tez dostaje tylko z 2x mniejsza sila
z lasem jest tak porusza sie jak wszyscy tlyko o polowe ruchu i po drodze wszsytkie drzewa sie wyjmuje lub kladzie bo sa powalone:) |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 16:04, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
Jak to jest z mumakiem z chodzeniem prezz las i jak to jest z sztelaniem z balisty do mumaka i do howdah |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 22:03, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
Zasady z tesatmi mestwa:
1.Trzeba zdać test męstwa zeby podejrsc do przerazajacej osoby
2.Trzeba zdac test mestwa jezeli jest sie otoczony z trzech stron nie koniecznie rzez wroga.W wypadku nie powodzenia wojwonicy wyplacaja ci obrazenia.
3.Kiedy zginie ponad połowa armi.
Najpierw zdjaesz jedną osoba za wszystkich czy nie uciekną.
Pózniej co kazda ture jezeli nie zdasz kim testu mestwa nie wazne z jakiej okloicznosci uciekasz z pola bitwy.
Kazdy bohater moze zdeklarowac ze zdaje test mestwa za wojownikow.
zasieg 14cm Stand fast 28cm lecz jezli mu nie wyjdzie to ucieka z pola bitwy jezeli armia jest skompletowana to zostaje ale nie moze sie ruszycz |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 12:12, 06 Paź 2007 Temat postu: |
|
Ale te nowe czary wchodza w gre dopiero od 22.12.07 |
|
|
Maronan |
Wysłany: Pią 23:16, 05 Paź 2007 Temat postu: |
|
Pierwsze slysze zeby dzialal jak szaman to wyssana z placa informacja prosze nie wystwawiac takich bzdur na forum
Staty dobre podane a czary troche za mlo
dodadkowo ma
Ognista Kula: nowiutki czar nie dawno wyszedl
4+ obrazenie z sila 8 i oddepchniecie na 2cm
Odepchniecie: 2+ ofiara cofa sie o 7cm i nie moze juz dokonczyc ruchu
Informacje zaczpniete z podręcznika White Dwarfa temat Magia i Czarodzieje.
KOszt 170 ZAWSZE!
A Saruman bialy czary tez same tylko zasieg 36cm i brak palantiru
oraz gdy jest w druzynie z gandalfem te nie reguja na swoje heroiczne czyny |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 22:11, 04 Paź 2007 Temat postu: |
|
Saruman
W5 S4 O5 A1 Ż3 P3 W6 L3
Unieruchomienie 2+
Aura grozy 2+
Magiczne uderzneie 5+
Przejecie 3+
Spec
Palatir raz na gre wymuaszasz pierszenstwo
Dwodzenie
Dziala na wszystkich tak jak szaman tzn 14cm zdaja testy mestwa i moze wskrzeszac
Z palantirem kosztuje 170 bez 120 a gandalfa podam jutro |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 22:07, 04 Paź 2007 Temat postu: |
|
poda ktos staty i czary gandalfa i sarumana |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 13:39, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
W5 S4 O5 A1 Ż3 M7 P3 W 6 L3
panika 2+ zabija 1w besti wargowi koniowy nie tyczy mumaka i gulhavara
unieruchomienie 3+
aura Popłochu 5+ zawsze robi sie to w fazie ruchu ( jensotaka musi zdac test mstwa zeby mogal sie poruszyc czy strzelic w razie nie powodzenia mozna jednostka wykonywac skomplikowane ruchy
Aura gorzy 2+ Mag staje sie przerazajacy
Odnowienie 3+
Spec
Wszyscy zawsze widzą wroga
Ma peleryne
Pan zwierząt
zwierze nigdy nie moze zadac mu obrazniea czy go powalić |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 14:18, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Poda ktoś staty i czary Radagasta??? |
|
|
Radkes |
Wysłany: Śro 19:50, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Wielkie dzięki |
|
|
Maronan |
Wysłany: Śro 19:44, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
twój zasieg jest zwiększony o 28 cm oraz trudniej cię zabić a mianowicie kiedy trafisz rzucasz w co trafiłeś 1,2,3,4,5 w wieże 6 w łucznika. Wypadku balisty 1,2,3 w wieże 4,5,6 w łuczników u góry jeżeli balista trafi automatycznie wszycy została zrzuceni z wieże. Możesz też robić kontrę jak trafiasz w wieże to łucznik odpowiada kontrą ale może strzelić tylko do osoby która trafiła w mur.Nie można robić kontry do balisty.
Jeżeli wieża jest mała można rzucać czary do łuczników na wieży. Nie ma sposobu uderzenia czarem w wieże w wypadku magicznego uderzenia rzucasz kostka 1.2.3 spadasz z wieży 4,5,6 utrzymałeś się na wieży |
|
|
Radkes |
Wysłany: Śro 19:37, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Jakie są zasady do wież?/ |
|
|
Maronan |
Wysłany: Śro 16:57, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Jedyna szansa to jak jestes na wzgorzu. Wtedy łuki moga strzelać normalnie |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 16:56, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Czy jest jakas rozwiązanie do strzelania w głab lasu bez salwy? |
|
|