Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Czw 22:55, 22 Lis 2007 Temat postu: |
|
KIedy haldir zuzywa potege w prmieniu 14cm od nich:) a robi konkreteni her. walke:)
jak podbija to nie |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 22:53, 22 Lis 2007 Temat postu: |
|
koszt 17 staty:
W5/3+ S3 O6 A1 Ż1 M5
*W promieniu 14cm od Haldira maja +1 do atatku
*Kiedy Haldir zużywa potęga jego wojownicy dostają premie do cechy walki wzrasta o 1 w góre |
|
|
Radkes |
Wysłany: Czw 22:50, 22 Lis 2007 Temat postu: |
|
Jakie sa staty haldirowców i koszt? |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 21:10, 12 Lis 2007 Temat postu: |
|
Pelenor Fields (zlo i wolne ludy)
zlo
Harad-esterlingi-harad
Wymagi 1bohater z danej armi
w przypadku podwojnej jeden bohater i dowdca z danej armi
Wolne ludy
Gondor-Rohan
Wszyscy z gondoru i ROhanu wymog
1bohater
Gondor-arnor
Wymog 1 bohater
Gondor-Dol amroth
po jednym bohaterze
Rohan-Leśne Elfy
Wszyscy z lesnych poza entami
Rohanczyk jezdziec
Rohanyczk
Rohaczyk gwardzista
Eorl
Wymog po jednym bohaterze
Haldir-Leśne elfy
Wymóg Haldir
Elfy He-Haldir
Wymóg Halidr
Gondor-armia umarlych
Wymóg Aragorn, Król Umarlych
Mordor-Gonliny
Wymog po jednym bohaterze
Lista wszyscy z goblinow
MOrdor: Maronan orcs zwykle orsc troll morodr cheftain i król nazguli
KPt
Numenor-Elfy He
Wymog po jednym bohaterze |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 18:05, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
Jakie sa dozwolone sojusze?? |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 22:42, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
z dwoma
i jescze sa trzy moce nie dawno wymysylone
12vp Grad strzał
w promieniu 42cm spada grad strzał ktoryzadje obrazenia z sila 2
Z nieba spada 25 strzał maksymalnie moga przyjsc 3 strzały na jedno figurke
25vp(zlo) W pormieniu 14cm wszsycy z dobra nie reaguja na sztandary i her walki oraz maja -%50 do obrony |
|
|
Radkes |
Wysłany: Pią 19:46, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
piorun |
|
|
Radkes |
Wysłany: Pią 19:46, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
Ile obrazen? |
|
|
Maronan |
Wysłany: Pią 12:39, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
kolega zapomnial jescze o parau czarach
5vp przywoalnie 8 wojownikow danej armi w danym miejscu (wspólne)
8vp darmowy czar (wspólne
15vp przywolanie ognistej kuli w promieniu 14cm w wybranym miejscu wszyscy dostaja obrazneia z sila 3 i zostaja powaleni (Dobro)
20vp Przeciwnik trci faze ruchu(wspólne)
25vpwszyscy na makiecie zostaja powaleni z jednej wybranej armi (dobro)
50vpPrzywolanie wybranej jdej jednostki lub 3 do 170 pkt kazdy (wspolne)
5vp Darmowy pkt potęgi dla wybranego bohatera (wspolne)
10vp+2 sily dla wszsytkich wojownikow w porminiu 14cm (zło)
10vp +1 do zywotnosci wybranej jdenostce (dorbo)
15vp Czarny piorun Zadje obrazenia z sila 10 w promieniu 3 cm (zło
20vp Wybrana jednostka traci caly los (zło)
Czary z vp sa dozwolone tylko na 1/3 turniejow ale w domu mozna sobie pograc
!!zeby moc miec czar za 20vp w gore trzeba miec wykupione przynajmiej dwa pierwsze czary |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 12:12, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
1.Małe punkty:
-Liczymy punkty za modele zabite, jak i te, które uciekły z pola bitwy
2.Punkty zwycięstwa (VP):
O miejscu w tabeli decyduje liczba punktów zwycięstwa (VP).Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:
Różnica do 50 małych punktów: obaj gracze otrzymują po 10 VP
51-100 zwycięzca otrzymuje 11 VP przegrany 9
101-150 zwycięzca otrzymuje 12 VP przegrany 8
151-200 zwycięzca otrzymuje 13 VP przegrany 7
201-250 zwycięzca otrzymuje 14 VP przegrany 6
251-300 zwycięzca otrzymuje 15 VP przegrany 5
301-350 zwycięzca otrzymuje 16 VP przegrany 4
351-400 zwycięzca otrzymuje 17 VP przegrany 3
401-450 zwycięzca otrzymuje 18 VP przegrany 2
451-500 zwycięzca otrzymuje 19 VP przegrany 1
ponad 500 zwycięzca otrzymuje 20 VP przegrany 0
Zwyciężca, za wygraną otrzymuje dodatkowo +5 VP, przy remisie obaj gracze otrzymują +2 VP
3.Dodatkowo przyznajemy punkty za:
a) Klimat armii
-armia ,,czysta"+10VP
-sojusz (maksymalnie z 2 królestw!) +5 VP
b)Czytelna rozpiska z kosztem, statystykami, +1VP
+ ekwipunkiem, zdolnościami i liczebnością +1VP (kumuluje się)
+drukowana +1VP (kumuluje się)
c) Wykonanie podstawek od 0 do 2 VP:
-czarna, lub pomalowana farbą jednobarwna - 0VP
-posypka (lecz nadal monotonna) + 1VP
-zaawansowane techniki i efektowne podstawki +2VP
d) WYSIWIG (tzn. pełna zgodność zapisów w rozpisce z wyglądem figurek - jeśli Wasz kapitan ma tarczę w rozpisce to musi ją mieć również figurka, która go przedstawia itp.+3VP
Proxowanie jest niedozwolone (zastępowanie figurek jednego rodzaju innymi)
e) Konwersje - do +5 VP ( w zależności od ilości i stopnia złożoności konwersji)
e) Pomalowanie armii: od 0-6VP,
+1 VP pomalowanie w całości armii podkładem(kumuluje się)
+2 VP pomalowanie w całości armii podstawowymi barwami i wycieniowaniem (kumuluje się)
( W jeden dzień wszyscy uczestnicy turnieju zbierają się by oceniać poziom malowania figurek . Każdy z graczy wystawia pomalowaną przez siebie figurkę. Następnie każdy z graczy ocenia figurkę w skali od 0-6. Najwyższa średnia ocen wszystkich graczy dla figurki to 16 VP dla niej, druga w kolejności 14 VP, trzecia 12 VP itd. )
za to wszystko dostaje sie pkt i mozna se wykupywac na niektorych tuniejach bonusy :
5vp przywoalnie 8 wojownikow danej armi w danym miejscu
8vp darmowy czar
15vp przywolanie ognistej kuli w promieniu 14cm w wybranym miejscu wszyscy dostaja obrazneia z sila 3 i zostaja powaleni
20vp Przeciwnik trci faze ruchu
25vpwszyscy na makiecie zostaja powaleni z jednej wybranej armi
50vpPrzywolanie wybranej jdej jednostki lub 3 do 170 pkt |
|
|
Radkes |
Wysłany: Pią 12:01, 02 Lis 2007 Temat postu: Wszelkie pytania |
|
moze mi ktos wytlumaczyc jak to jest z tymi bonusami ze np ZRzucenie czaru nie uzywacjac woli itp? |
|
|