Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Śro 0:13, 19 Gru 2007 Temat postu: |
|
Bitwa o Emyn Muil.......................
Gracz strony zła bierze:
1troll Mordorski
1cheftain
24orcs
12 Morannon
Usta Saurona konno
Shaman na wargu
12 orcs tracker
Sztandar pieszy
Gondor
5 konnych gondorczyków
Kpt na koniu
24woj MT
9rangerów
5Fountain Guardów
Sztandar na koniu
Faramir na koniu |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 15:22, 17 Gru 2007 Temat postu: |
|
Gobliny wdarły sie do Khazad-Dum
Gobliny armia do 500pkt
Krasnoludy 500pkt (obowiązkowo Durin)
Gobliny wdarły sie do khazad dumu Durina Nieśmiertlenego i zaczęły grabić kopalnie
Durin na to nie pozwolil i szybko wyruszył z armia odeprzeć nie przyjaciela.
W książce gobliny ujrzawszy Durina wpadly w strzach i zostały wyrżńieęte lecz nie dobitki ktore uceikły ukradly duzo MIthirlu i cennych kamieni czy brlyantwo.
Cele: Gobliny musza ukraść przynajmiej jedna skrzynie zlota z konaty Balina i przynajmiej 2 skrzynie z goblińskiej groty oraz jedna skrzynie na lewo od mostu
Skrzynke niosa dwa gobliny stykajace sie podstawkami. MUsza wytbarowacic skrzynki po za teren morii wyjesice umowaine przez graczy
Krasnoludy startuja na rpwo od komnaty Balina zas kranoiudwoie w goblinskiej grocie. Durin musi przezyc!!! |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 18:54, 16 Gru 2007 Temat postu: |
|
Po uśmierceniu Durburza miejsce króla Morii objął Azog.
Krasnoludowie na czele swych wodzów ruszyli do Azanulbizar na wielką wojne i drugą potyczke w dolinie. Azog powołał wojwoników z wszystkich stron. Zwerbował trolle z gór Mglistych wszystkich zbojnych z Morii i Ered Mithirn oraz pobliskich plemion.
Słusząc to Dain I stary władca kopalnie w MIthirn odłączył sie od grupyi postanowił wedrzeć sie do fortecy przez tyle wejście w kopalniach którym niegdyś uciekł.W tym czasie wojska Naina miały werbować reszte wojowników. Po 2 dniach marszu dotarłdo wejścia kopalni.Chciał zaskoczyć goblinów. Powolnymi krokami szli przez ciemnie korytarcze kopalni kiedy nagle usłyszeli głosy.
-sssss słysze głosy......
-wydaje Ci się.
Krasnoludowie zarkadli sie do mówców. Stanęli na odległości paru metrach od orków.
KIedy po kopalni rozległ sie głós
-WRÓG!!!! Widze ich!!
Po chwili słychać już było tylko świst napinających sie cięciw i wrzaski konających goblinów. Wielka armia goblinów słysząca wrzaski nadchodziła korytarzami.
Orkowie nie zastanawiając się rzucili się w bój. Pierwszy szereg orków rzucił sie na gwardię Daina I. Ci odparli pierwszą hordę i poszli za ciosem.
Słychać było tylko krzyk orków którzy padali to od strzał do od ciężkich lubk lekkich toporów.Dain z rozwagą brnął do przodu miażdżąc wroga.W pewnej chwili kopalnia zaczęła drżeć. Dain obawaił sie najgorszego. Trzy wielkie trolle poczęły biec na krasnoludów. Gwardia Daina poczęła rzucać toporami w szarżującyh lecz było już za późno.Trzy wilkie stwory uderzyły w pierwszy szereg.Ci uderzeni z zadziwiającą siła odlecieli w tył. Krasnoludowie zaczęli sie wycofywać pod uprem sił Trolli. Nagle sztandar krasnoludów odleciał od pięści trolla. Wtedy ocknął sie Dain i wbił topór w brzuch olbrzyma. Ten krzyknął i padł wtedy wojownicy Daina rzucili sie za jego przykładem na stwory raniąc je toporami. Niestety to nie był koniec bitwy, wtem setki goblinów rzuciły się na rozbitych krasnoludów siejąc śmierć.Wszystko wskazywało na porażke Daina. Orkowie w dzikim szale spychali krasnoludów w tył. Wtem na polu bitwy pojawił się Kozg dowódca goblinów z Ered Mithirn. Zachełpiony zwycięstwem wszarżował ze swoją gwardią w ostałych wojowników Daina, nie czekając na posiłki z fortecy. Jak się pózniej okazało to był błąd.Dain ujrzawszy króla goblinów zebrał resztki sił i natarł na gwardie Kzoga.Wszarżował pomiedzy 30 goblinów siekając ich swoim toporem. Wojownicy krasnoludzccy stawili się za Dainem i rozproszyli gwardie Kozga sam gobliński król padł zaś z Toporem Daina w brzuchu.Posiłki orkowe ujrzawszy zamordowanego króla wpadły w strach i poczęły uciekać.
Dzięki wilkiemu męstwu Daina i jego armi ered mIthirn zzostało obite!
Krasnoludowie wiele za nie zapłacili gdyż ostała tylko 1/3 początkowej armia Daina.
Odziały
krasnoludowie
500pkt
Gobliny
500
Cele: Krasnoludowie muszą przejść grote z przynajmiej 8 wojownikami i Dainem
Gobliny Cele: Musza obronić kopalni nie tracać mniej niż 75% armi.
Sceneria:
Do tego scenariszu najlpieej nadaje sie cześc khazadam duma z goblińskimi grotami
Wymiary 30:90 |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 23:17, 14 Gru 2007 Temat postu: |
|
Potyczka na krańcu Dunladnu.
Grupa spokojnie przemieżających wędrowców krasnoludzkich spokojnie maszerowało prez Dunland w celu osiedlenia tam nowego plemienia. Taki nakaz dostali od Daina Żelaznej Stopy wyposażni w broń i zbroje z mithirlu szukali dogodnego miejsca na osiedlnie sie w granicach Dunladu kiedy nagle jeeddn z wartowników ujrzał goblina.
Szybko zaakradł sie za nim i zobaczył około 400zborjnych goblinów i 2 trolle zmierzające na pólnoc. Krasnoludowie postanowili pozostać neutralni do walki i zajeli sie szukaniem dogodnego miejsca. znalezli je na krańcu granicy Dunladzkiej. Tam kapitan Krasnoluów wbił Topór w ziemie i zaczeli budowę wioski.
Niestety nim praca sie rozpoczeła krasnoludwoie ujrzeli b iegnących wojowników a za nimi goblinów. Krasnoludowie postanowili pomóc innemu pleminiu i wyruszyli iegiem w ich strone.
Wygląd: wolne pole gnieniegdzie pagórki.
Cele: 8krasnoludzkich wojwoników biegnie ku obozowi
Przynajmije 2 z nich musi przezyc.
Krasnoludowie w obozie armia do 400pkt
Gobliny 400pkt
Pozycja startowa: Obóz 56cm od biegnacych krasnoludów
Gobliny 14cm od wojwoników |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 14:16, 14 Gru 2007 Temat postu: |
|
Warto jescze podać
Bitwa 5 armii (dowódctwo Dain żelazna Stopa, Thanduril , Bard Łucznik, Thorin Dębowa tarcza, zło: Bolg) zwycięstwo Krasnoludowie , Elfowie Leśni, Ludzie z Dali , Beron , Odział Gwaihira |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 0:15, 14 Gru 2007 Temat postu: |
|
Bitwa w dolinie Azanulbizar (zwycięstwo krasnoludów) dowódctwo Nain Durburz
Bitwa o Ered Mirthir (zwycięstwo pól na pól) Dain I Durburz (smierc Durburza
Bitwa na szlaku gór Mglistych (zwycięstwo Gobliny) Oin walczyly same trolle
Bitwa pod Azanulbizar II (zwycięstwo krasnoludowie) Nain II Dain I Azog (Smierc Dain I)
Bitwa pod Galden (zwycięstwo krasnoludowie) Murin Glomfimbul
Bitwa na przełęczy (zwycięstwo pół na pół) Gloin Glorfindel Glomfimbul
bitwa na brodzie Ereui (zwycięstwo gobliny) Dain żelazna Stopa brak
Wilka Bitwa pod Azanulbizar (zwycięstwo krasnoludowie) Nain II Dain żelazna Stopa Azog (smierc Naina II i Azoga
Myśle że to krasnoludowie są zwycięscami tego wielkiego konfliktu lecz to nie gobliny straciły Morie i Ered Mirthir dwie z trech najważniejszych stolic krasnoludzkich. |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 23:58, 13 Gru 2007 Temat postu: |
|
poda ktos 5 najwiekszych bitw goblinsko krasnoludzkich? |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 23:28, 13 Gru 2007 Temat postu: |
|
Bitwa O Ered Mithrin
Gobliny wygoniły krasnoludów spod Gór Mglistych i skierowali swoją siła na odziały Daina przesiadujące na Żelaznych Wzgórzach. Tam krasnoludowie wyróżnili sie sprytem i powiadomili sąsiednie plemiona co przyczyniło sie to ich zwycięstwa. Gniew Durburza spoczął na Ered Mithrin które uratowało Daina.
Wysłał dwa potężne fale na tą krasnoludzka fortece.
Czy to ma być kres Ered Mithrin ? Przewaga wroga była dominująca obrońcą było zaledwie 800 kiedy to pierwsza fala składała sie z około 2tysiąca zbrojnych goblinów i z około 20 trolli. Wieści o wielkiej armi Durburza dotarły szybko do Ereboru. Król spod Góry odmówił pomocy gdyż armia piechurów z Mordoru upomniała się o Dale.
W książce krasnoludowie wygrali lecz Ered Mithrin zostało zdobyte. Gobliny z wielkim staratami obejli dziedziec małego zamku w Ered Mithrin lecz krasnolduwoie tylnim wyjściem bez poważnyc strat ucekli w lasy. Druga fala na czele Durburza rzuciła sie w pogoń tam zostali zaatakowani przez armia krasnoludzką zyjących w owych lasach której dowódcami byli Murin i Drar. zdezorientowane gobliny straciły zsotały zmiażdżone lecz krasnoludowie nie odważyli sie spróbowania odbica fortecy
KRasnoludowie armia do 600pkt
Gobliny
I fala armia do 800pkt
II fala armia do 800pkt (obowiązkowo Durburz) po 6 turze
Sceneria : Wokól las a na srodku mała Forteca. na około niej wiele zasieków i murków. FOrteca posiada jedna brame i dwa piętra . dzieciniec chorniony jest ylko zasiekami zas drugie pietro posiada brama i grube mury. Forteca w całosci okolo 50cm x 50cm
Cele armia krasnoludzka musi powiadomic Drara i Murina. Okło 1m od zamku
Może dopiero próbowac kiedy jeden z goblinow wejdzie do dziecińca
Armia Darara i MUrina 700pkt |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 17:22, 12 Gru 2007 Temat postu: |
|
przepraszam nie przez 3 tylko przez 2 |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 16:31, 09 Gru 2007 Temat postu: |
|
Wielka Bitwa o Żelazne Wzgórz
Potyczka pomiędzy Krasnoludami a goblinami.
Gobliny biorą armie do 1000pkt (bez barloga)
Krasnoludy armie do 700pkt obowizkowa biorą Daina i Naina (kapitan moze nim byc staty naina i koszt do ustalenia prez graczy) (bez Balina , Durina i Gimlego i mardina)
Plemię Daina zostało zaskoczone i zablokowane pomiędzy trzema wzgórzami.
Gobliny blokuja wojowników Daina i obstrzeliwuja wroga.
Sytuacja krasnoludów jest trudna. Gracz strony dobra musi wejsc na wzgorza i zaatakowac od tyle lecz czy goliny na to pozwola??
Krasnoludy muszą utrzymac Zelazne Wzgorza poki nie przyjdze pomoc od pobliskich plemion.
Jeden przynajmiej krasnolud musi wytostac sie z pomiedzy wzgorz i wyjsc poza mape wtedy plemie zostanie poinformowanyu i w przeciagu 2 tur przyjdzie armia liczaca okolo 500pkt.
Leczgobliny przewidziała to sprawe wiec jakby upadlo ktores ze wzgorz to obstawili wszytkie drogi maly grupki liczacymi po 4 gobliny
W-wzgorze
x- krasnale
g-gobliny
k-koniec mapy
gggggg
g g gggg
g W xxxx Wg g k
g W xxxx Wg g k
gWWWWWg
Tak to miej wiecej wygląda. Krasnoludy po za tym ze jest ich mniej i sa otoczone musza uwazac na goblinskich bebniarzy ktorza po za tym ze podbijaja charyzme w wojownikach moga przywolywac posilki. Co ture spójrz na swoje straty (gobliny, trolle) jezeli szman zwiedzie za kazdego mozesz martwego poza bohami mozesz rzucic koscia na kazde 6 wraca. Stawia sie go przy bebnie jako posilki
Sytuacja jest krytyczne lecz krasnoludy maja jeden fach szybko kopia tunele. dlatego moga sie podkopac pod Wzgorzami W fazie ruchu rzuc koscia i podzil to przez 3 o tyle krasnolud sie podkopal co ture moze kopwac tylko jeden krasnolud
Krasnoludy swietnie znaja okolice a gobliny nie znajac jej musza przypilnowac zeby zaden uceikinier nie powidomil sasiednich plemion *kazdy kto ucieknie przychodzi jedna plemie po 500 pkt. Dlatego kazdy krasnolud ktory sie wydostanie ma o taki plus ze skrada sie unikajac jakich kolwiek strzał jezeli jest przynajmiej czesciowo zasloniety.
Sceneria poza wzgorzami musi byc duzo drzewek skal itp. |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 18:00, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
Potrzebne figurki
Druzyna pierscienia przynajmiej 24gobliny i troll
Robimy scenerie mori najlpeiej z makiety sfan lub wlasna z minees of moria
Druznyna spokojnie przechadza sie przez grobowce kiedy nagle zostaje zaatakowana przez gobliny w slai Balina
Frodo musi przezyc
prez trzy tury napieramja golbiny i ciagle dochodza zmarlego goblina gladziemy na krawdedzi sali i znow idze do boju.
W czwartej turrze przychodzi troll
KIedy druzyna odeprzez ataki udaje sie na most w khazad dumie ostrzeliwana jest z wszsytkich stron prez goblinskich lucznikow!
musi dojsc to wyjscia zaznaczonego prez gracza na jaks odleglosc.
Tam czeka ich kolejne zaskoczenie Dumnie nadzhdzoi 24 golbiny i troll pozostaje jedno wyjscie zmylenie wroga. Wojsko bedzie napierac do poki gandalf z jedenj kosci nie wyrzuci 5 i nie zmyli swietlna wizja wroga. Mimo woli gandlafa ma rzucac jenda koscia tak bylo by za latwo.
KONIEC
W tym scenriuszu zeby nie bylo nudno pozwolilem dodac bohaterą dodatkowe moce.
Borormir
Dołozyelm mu:
Wzbudza respekt
Kiedy Borormir w jedenj turze zabije 3 jednostek odnawia mu sie 1 pkt potęgi
Aragorn:
Athelos:
Co trzy tury moze dodac jedenj zywotnosci sojusznikowi
NIewrazliwosć
Aragorn traci 1 punkt losu ale dzkei czuemu prez cala ture nie reaguje na zadne obrazenia
Gimli
Śmiertleny wyskok
W promieniu 8 cm od Gimlego Wszsycy zostaja zwaleni z nóg
Trudnosc 5+
Legolas
Sokoli wystrzał
Jednostka zostaje automtycznie obrazenie i wpada w dziki szał
Jego obrona spada do jedenj i Uderza wsztykich wogol sam przy tym traca zywtonosc
Tzn Troll ktory dostal z takiej strzał bedzie sedzł jak muamk i wszsytkich zabil sam przy tym dostajac obrazenia jezeli wpadnie na goblina i go nie zabije ten mu sie odplaca z siela 3
Trudnosc : Rezygnacja z innych strzałów
Gandalf:
Śmiertelny piorun:
W promienuiu 8cm od glownego celu wszsycy zostaja porazeni i dostaja obrazenia z sila 5 Glowny cel zostaje tez unieruchomoiny trudnosc 4+ |
|
|
Menic |
Wysłany: Pią 14:49, 19 Paź 2007 Temat postu: |
|
Clelem scenariuszu sa ruiny misteczka.Na okolo jest las
Jdna z armi zla osiedla sie w danym miescie. Jedna z armi dobra atakuje nie rosadnych oozowiczow. Celem sil dobra jest zabic wszsytkich bohaterow gdyz armia zla za pomoca bohatera moze przywolywac swoje odzialy. Kazdy bohater z sily zla moze raz przywolac posilki. Dozwolonych jest maxymalnie 2 bohaterow.
W sklad posilkow wchodzi armia do 120pkt+kpt
Kpt ktory przyjdzie nie moze juz przywolywac posilkow.
Siła dobra musi podbic ruiny w ktorych sie osidliy sila zla Jezeli zabije 75% armi to wygrywa.NIEStety sila dobra musi jednoczesnie obronic swojej malej fortecy w lesie.
Jezli 6 wrogich jednostek zetknie sie z fortecą sily dobra Dobro przegrywa.
Siła Zła bierze armie do 800pkt Siła dobra 1000pkt
Scenraiusz jest dla Elfow i oRkow ale mozna w niego grac takze innymi armiami. |
|
|
GM |
Wysłany: Śro 15:47, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
widze ten scnariusz w podreczniku i troche sie pomyliles.
1. jak utrzyma sie 4 tury to wygrywa tylko dostaje posilki w postaci dobro 10 wojownikow i wybranego bohatera do 170 pkt zlo 14 wojownikow i bohatera do 170pkt |
|
|
Menic |
Wysłany: Nie 13:39, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
Wilkia bitwa pod gorami wschodznimi.
Krasnoludy
24 rangers
Drar lub kpt
8iron guard
Elfy Hi
Elrond
18elves
Ent
U-H
20 u-h
Vrasku
6berskerkes 6 pikinier
Troll
Mordor
36 orcs lub 26 czarnych
Troll CHef
Shagrat
Gorbag
Kazdy startuje w innym koncu
Celem misji jest zajecei miejsc sygnalowego.
Sa 2 miejsca sygnalowa.
Jezeli armia dobra zajmie miejsca sygnalowe na dluzej niz 4 tury przegrywa.
Pole syganlowe jest zajete jezli w pormieniu miejsca jest sztanadar tanej armi |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 19:14, 11 Paź 2007 Temat postu: |
|
ARmie jakie posiadam to krasnoludy Mordor ISnegrad Elfy HI
Prosze o scneariusz:D |
|
|